Spara pengar

Jeansshorts har känts som ett måste i sommar, men jag vill verkligen inte lägga ut mycket pengar på det...Lösning:

Köpte ett par jättetråkiga snudd på fula byxor på rean för 99:- och en stålborste för 29:- och gjorde shorts!

Resultatet är godkänt enligt mig! Lite kvar att fixa på dem bara.

Två söta linnen, varför inte?!

Två par örhängen? Självklart, jag har för få!

Tack för idag Jonsson, vi blåste inte bort!

Nu längtar jag tills i morgon, ska göra stan (hela, idag blev det bara lite) med tjejerna och sedan blir det räkfrossa!

Det börjar lukta grillat utanför. Typiskt, jag som alltid är sugen på det. Smäller igen fönstret och surar resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0