Några trevliga dagar


Körde picknick på Österäng i fredags, med Jessica och Åsa. Tidigare på dagen lunchade jag Katta och Chrille! Hur bra dag som helst om ni frågar mig.

Ifall någon undrar vilka solglasögon som gäller nu så visar systrarna det här!

Senare köpte vi ett halvkilo godis var och kikade på solnedgången.

Lördag är numera lika med fest! Och varför inte pröva nått nytt som att bjuda nästan helt okända människor?! Gick strålande, hade så kul och somnade glad!

Några av oss... Dessutom har jag tydligen skaffat mig en fin bebismage!? Sen när då?!

Åsa P valde att åka på cross-stället hem! Har inte sett henne sedan bilden togs, så om någon hittat henne på vägen, var god ring!

Denna kväll har spenderats med tjejerna och finalmatchen!

I morgon är en sorgedag, VM är över...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vill bara meddela att jag är i säkert förvar. Jag trillade av någonstans vid en skog och har sedan dess levt på granbarr och vatten från en bäck. Men jag klarar mig.

2010-07-12 @ 13:15:40
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0