Min och Linas dag i massa bilder.


Började dagen med att ligga på en bädd utav tistlar och sola...


Några timmar senare bokstavligt talat slängde vi ihop en god lunch. Än en gång, man tager vad man haver!

Hoppade på en buss och åkte på Zoo!

Började med lite björnar...

Trötta lejon...Desto piggare Lina

Hitta en hel bur med massa Pojosar!

Sedan hittade vi något stort, oidentifierat!?

Däremot kände vi igen zebra och lodjur! Bra!


Självklart skulle Lina ha dragkamp med en apa...

...som förlorade och blev sur!

Min åsna lät bli att bita mig denna gång!





Sist men inte minst kom vi till den efterlängtade sockervadden!

Hur skön dag som helst, solen har stekt och lite brunare har vi allt blivit!

Nu snorar jag dock mer än allt annat, hoppas på en god natts sömn nu snart. Ska bara se fotbollen först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0