Frugan!

Efter ett långt arbetspass har jag helt klart förtjänat att åka ner till Frugan! Klockan 5 går tåget och innan det ska jag hinna packa! Eller först lär jag behöva packa upp det jag hade med mig sist...För att sedan byta ut det!
Denna gång är det tyvärr Åsas tur att vara sjuk när vi ses. Men det som inte dödar...


Det nya jobbet då undrar ni! Jo, det går faktiskt bra, det är ju lite svårare än de jobb jag tidigare haft. En utmaning som jag tycker om. Klarar mig själv nu och har fått tider där fram till i början av januari.

De gamla jobben då? Ja, tänk om jag kan göra mig av med ett av dem snart, Ica ryker garanterat först, no matter what! Ett halvår har jag varit där, och var är mina anställningspapper?!?!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0