Bilkörning

De flesta hade tappat hoppet, de flesta hade för länge sedan räknat ut mig när det gällde körkort. De flesta (mina yngre kusiner och bror) har utövat en brutal mobbing mot mig och min ovilja att ta den där lappen.

Men nu, efter ett visst antal (3) lektioner med min nya lärare har jag fattat grejen. Nu kan jag köra bil utan dödsångest! Har självklart många lektioner kvar, han trodde jag var en elev som skulle hamna på medel, det vill säga 20-25 lektioner. Många var första tanken, men å andra sidan är killen jag kör med rätt kul, så det kan bli trevligt! Totalt är 6 stycken avklarade och 12 nya inbokade.



Observera att jag endast tar körkortet för att passet är för stort att stoppa in i bh:n när jag är ute på krogen. Nu får det var slut på tiden när jag släpade med en väska enbart för legitimationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0