Jag är tillbaka

Jag är återigen uppkopplad mot världen!
Däremot blir jag inte av med min förkylning, har dagligen huvudvärk och är väldigt orkeslöst. Det skulle kunna vara straffet för att jag ignorerade febern förra helgen.

I morgon ska jag till den hemska körskolan igen, hoppas på att känna mig lite lugnare! Min nervositet gör att jag inte klarar någonting! Den nya lärare försöker lugna mig med att om det händer något så är det han som ansvarar för det. Jag är fortfarande inte helt övertygad om att det gjorde mig bättre till mods.



Snart en ny vecka bara lite kvällsfika, dusch och sömn först.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas inte ditt kvällsfika bestod av svamparna på bilden. Inte bra.

2010-10-10 @ 22:21:23
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0