En helg vi inte glömmer


Torsdag kväll och vi hade en riktigt ordentlig spaomgång! Hur bra som helst. Tidigare på dagen hade vi varit ut till Bromma för att träffa min lilla Jennie-Lie och titta på det nya köpcentrat.
Fredagen var en lugn dag med mycket feber för mig och plugg för de andra. Tog oss in till drottninggatan på kvällen för att käka underbart god mat och lite senare möta upp Lina. Den natten delade vi på Frugans 19 kvadrat!

På lördagen motarbetade jag febern för allt vad jag var värd och det resulterade en längre tur på stan. Införskaffade diverse nyttigheter och drog ut till förorten där det var middag med tillhörande förfest.


Åkte in till stan för att dansa hela natten!

Dagen efter letade vi rätt på mitt favoritfik och vandrade runt lite innan det var hemfärd.

Hemfärden.... JA jag säger då det, vad är oddsen för att tåger jag sitter på ska krocka med en stor björn och gå sönder?! Efter 1,5 timme i ett trasigt tåg fick vi evakuera till ett annat tåg som tillslut körde hem oss.

Slutet gott allting gott, förutom för björnen då!

Tackar damerna för en otrolig helg!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså, bilden där jag liksom kryper upp på dig och du vänder dig bort i avsky. Måste vara den bästa bilden ever!

2010-10-06 @ 00:31:12
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0