Lördag 4 september


Denna fina blomma fick jag av Jessica tidigare i veckan då jag bjöd henne på middag. Gentlemannapoäng delades ut! Inte varje dag det händer! (Den är fortfarande lika fin 4 dagar senare)

Igår gav jag mig med dunder och brak in i Al Bandy branschen efter två månaders uppehåll! Krängde dojor till stadens damer igen.

Nu märks det verkligen att hösten är här, för i och med att den kommer vaknar min kreativa sida (på gott och ont). Idag ska jag till exempel såga sönder min bokhylla för att tillverka 2 nya möbler. Kan med andra ord gå hur som helst!
Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Fina kläder du har :P allt man ser e ju mitt:P

2010-09-07 @ 18:20:44
Postat av: Marlen

Där tar du fel, skjortan är faktiskt min egen.

2010-09-07 @ 22:31:11
Postat av: Henrik

okej 1-0 till deg då :)

2010-09-13 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0