Jag saknar dig


Lilla tuss, jag vill hem till dig nu!

Djursjukhusets ägare begärde företaget i konkurs idag. Alla uppsagda... Tågresan igår va den längsta och varmaste någonsin, veckan innan det snudd på helt bedrövlig.

Men solen skiner och imorgon får jag kamma hundpäls igen! Dessutom ska jag träna lite bilkörning med mamma, som jag ser fram emot det!
Kan passa på att gratta min yngsta (6 år yngre) kusin till körkortet! Grattis! Nu är jag garanterad sistaplatsen!

Ut för att lapa de sista soltimmarna denna dag!

Kommentarer
Postat av: SauronSara

USCH OCH FY! Känns ju pisstråkigt de ju:(



älskar dig min andra halva!

2011-05-09 @ 18:22:38
URL: http://sauronsara.blogg.se/
Postat av: Frida

Men va gammal du låter när du säger att du är 6 år äldre :P Men jag får väl tacka för gratulationen och gratta dig också :)

KRAM

2011-05-29 @ 22:19:00
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0