Härligt

Nu var den här helgen slut, det gick väldigt snabbt. Men, tiden går snabbt när man har roligt. I fredags packade vi in hund o kläder i bilen och begav oss till Borgafjäll. God mat o trevligt sällskap, helgen kunde inte varit mycket bättre. Ett minus för vädret dock. Bonzo fick träffa Vox, vilket blev en succe! De lekte tills benen inte bar dem längre! Eftersom det inte blev mycket utomhusbildet taget lägger jag ut några från andra besök där uppe. Bara så ni får en hint  om hur härligt det är!


Några få av alla mina härliga bilder!

Förra torsdagen var jag iväg och tränade, ett tuffare pass än jag var van, klarar det utan problem men knät var inte helt okej dagarna efter. Men det har redan repat sig, jag hoppas ju på att jag ska kunna träna upp musklerna så pass mycket så knäskadan inte besvärar mig.

I morgon ska jag träffa Linda, underbart. Även Åsa är hemma med sin Ola så dem får jag se på tisdag, så denna vecka är något att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Sandra

härliga bilder!! :P Men snart är det dags för lite nya sommarbilder tycker jag!! :D

2008-05-21 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0