Inte många dagar kvar nu

Snart är det min födelsedag (25 april) Har inte lyckats fixa något till bror än, som även han fyller den 25.e. Men det ska väl inte vara så svårt! Jag gillar ju att köpa presenter! När jag var yngre avskydde jag att Henrik fyllde år samtidigt som mig, jag ville ha en egen dag precis som de flesta andra hade! Ville verkligen inte dela den med honom. Men nu tycker jag att det är bra, det är våran dag.


Helgen som gått har varit väldigt bra! Var upp till Petters föräldrar efter jobbet i fredags och käkade middag där, trevligt. Lördagen var det jobb och efter det utgång, mycket lyckad sådan. Och söndagen var lugn. Jag tror att alla utom jag var helt förstörda! haha!

Fick höra en riktigt trist sak i går, en bekant hade blivit misshandlad när han skulle hem efter krogen. Han ligger på sjukhuset nu. Blir så arg när jag tänker på det! Vilken Idiot gör något sådant!?!

Nu ska jag göra mig klar, börjar jobbet om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0