Nya kläder!

Har införskaffat lite nya kläder o annat smått o gått, en klänning, 2 linnen, ett par vita pumps, en skarf (modell extra-stor) ett halsband, massa hårprodukter och en del grejer till lägenheten. Är väldigt nöjd med mina inköp. Men nu är det jobb resten av veckan (utom söndag), så någon mer shopping blir det inte. Har faktiskt jobbat 5 dagar denna vecka, vilket behövs!
image32
(ser du halsbandet Linda)

Nu har jag städat lägenheten, dammsugit, skurat, diskat o tvättat. Väldigt rent här nu! Hela lägenheten luktar lime! Kommer bli mysigt att lägga sig ikväll! Lite trist att vara ensam bara. Inte det jag tycker bäst om. Men självklart kan det vara skönt med lite egen-tid!

I måndags träffade jag min solstråle Linda! Det är så härligt att ses! Ser fram emot sommaren när hon ska vara i Jämtland! Tisdagen var jag ledig och tvingade med stackars Petter (en hel timme) på stan. Senare den dagen var jag med Åsa och Ola! Det är så trist att vi bor så långt ifrån varandra. De är verkligen roliga att umgås med! I går så va de "spa kväll" med kinamat, solarium och massage (för vissa) Mysigt var det!

Precis som jag trodde har det så här långt varit en mycket bra vecka! Förhoppningsvis fortsätter den i samma stil!
Nu ska jag fixa klart i lägenheten, fika lite och sedan göra kväll!

G´Natt

Kommentarer
Postat av: åsa

Ja det är allt lite tråkigt att vi inte kan ses så ofta men vi får ju passa på när det går iaf. =D Tack för tisdagkvällen, hade jätteroligt! Kramar

2008-04-18 @ 09:16:08
Postat av: Linda

Jag såg halsbandet! Härmapa :P Men det var fina grejer du hade köpt! :) Snart är det sommar älskling, då blir det som vanligt igen!

2008-04-18 @ 16:38:15
URL: http://lindalai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0