Vill ha allting

image36image37

image38

Är verkligen helt förälskad i alla produkter från Body Shop. Den ena luktar godare än den andra! Jag behöver snart ett större badrum. När jag ändå håller på att önska så skulle jag vilja ha en större garderob och en större lägenhet också! Men men, nu får jag använda de utrymme som finns. Om man handlar på Body Shop den 24 april går 5 % av dagens föräljning till stiftelsen forskning utan djurförsök. Jag är ledig på torsdag så jag går nog dit då!

Såg på tv en dag, där de sa att man väljer om man ska va en Ior eller Tiger (i Nalle Puh) Jag är nog både och! Olika dagar, det måste vara jobbigt att alltid vara på språng med något nytt på G, även fast det är väldigt roligt när det heöa tiden händer saker, men vissa dagar bara älskar jag att vara slö!
 

       

Kommentarer
Postat av: Ullis

Heej! Ja de var skoj, för nu har jag ju din blogg sida :-D Håller med dej om att sakerna på Body Shop är underbara!! :-D

2008-04-23 @ 16:10:54
URL: http://www.justmeandmyfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0