Grönt är skönt

Min arbetsdag är över! Min förbaskade uppgift är klar! Som belöning köpte jag tre par fina stövlar! (Måste väl säga att det var planerat och inte bara en spontan belöning) Dessutom är jag i behov av dem, jag kommer ju nämligen måsta ställa bort en massa par nu när sommaren snart är över.

Igår var en väldigt mysig kväll med god mat och överraskningar, mitt lilla lyckopiller. Men ikväll ska jag vara själv, kommer nog aldrig tycka speciellt mycket om det.

Helgen var också väldigt bra, var hemma hos föräldrarna med mannen. Dock är min hund väldigt billig just nu, om någon är intresserad av detta lilla monster! Men skynda, priset kan stiga snabbt!
Borde gå och köpa mig nån frukost, men det kändes som det var långt till affären. Suck. Fast några minuter går iallafall år om jag går, sen får jag väl försöka göra klart tavlan jag påbörjat.

Är så i valet och kvalet om jag ska köpa en grön rumsmatta, den är väldigt fin! Fast det tycker ju jag om allt som är grönt. Det är verkligen min färg, kan inte låta bli att köpa gröna saker! Kanske därför jag tycker så mycket om sommaren, när allting har denna underbara färg, vitt, eller vinter är ingen direkt höjdare.

Här har ni den härliga mattan, en grå eller svart soffa till det skulle inte vara fel, kommer att ha köpt allt tills jag nångång flyttar till något större! ;)


Nä nu blir det bara surr om jag ska fortsätta skriva något här.

Hörs snart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha...eh grönt? EH JAAAA! ovanligt...eh NEEEJ!

2008-08-26 @ 15:28:29
Postat av: Anonym

De va förresten jag som skrev de där, om du UNDRAR! du jag å lunch...i MORRON:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0