Smultronstället

Nu är det inte längre så varmt ute, affärerna fylls med höstkläder och jag börjar längta tills nästa sommar. Hösten är inte någon direkt favorit, men i år har jag bestämt mig för att göra det bästa av situationen, det är ju ändå en årstid som kan vara mycket vacker! Jag får försöka hitta på och planera in roliga saker! Pratade med Petra nyss, så hon kanske kommer ner en helg i september! Det vore kanon roligt! Väldigt länge sedan vi hann umgås nu. Sedan är ett besök hos Sandra och Umeå inplanerat! Det blir nog  bra tillslut.

Jag har fortfarande semester, vilket är väldigt skönt, synd med vädret bara! I Söndags for jag med föräldrana till IKEA (bra affär det där) en väldigt spontantripp. Det resulterade i att mitt badrum är grönare än allt annat grönt ni någonsin sett förut! Jag trivs som fisken i vattnet med det! Samtidigt kom längtan efter större boende, det börjar vara på tiden nu!

På hemvägen hände något roligt, fick för mig att en glass skulle smaka bra så vi stannade på samma ställe som vi hade stannat på när vi for till Sundsvall, där stod en mycket trevlig man som glatt pratade på om allt och inget medans han gjorde i ordning min glass. Sedan när jag skulle till att betala så skakade han bara på huvudet o sa att den bjuder han på! Tack sa jag och kände mig väldigt nöjd!

Igår åkte jag med mamma på olika affärer och kollade på massa inredningssaker.... Jag vill, jag vill, jag vill, alla flyttar nu känns det som. Vad roligt att få börja om på någonting nytt, älskar ju att inreda och fixa.

Nu ska jag läsa tidningar, fundera över vilka klädinköp som "måste" göras till den kallare delen av året, lyssna lite musik, äta popcorn och vänta på att mannen kommer från träningen!

Har hittat ett himla bra smultronställe!
Smakade bra vill jag lova!

Ha det så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får komma till mig och inreda :P

2008-08-07 @ 21:06:20
Postat av: jajjan

Haha nu snackar vi smultronställe:) haha. love

Postat av: Sara

Ah menar ju de:S helt sjukt, inge logik alls med drömmar. haha.

Åker hem till huset nu idag å in till stan igen i kväll...ska åka lastbil med j i morron:P

Love you hur mouch som helst:)

Postat av: Linda

Tycker du inte om Västerås? :(

2008-08-10 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0