Skynda fynda

Över 500:- för att gapa en stund, det är ett skämt! Nä fy tusan vad jag ogillar tänadläkaren.

När jag kom hem så fick jag ställa mig och kasta in ved resten av dagen. Minns inte när jag jobbade så effektivt sist. Har träningsvärk idag, men all ved är inne! Vi gjorde ett 2 dagars jobb på 4 timmar. Är lite stolt, för det är inte en favoritsyssla
att slänga in den där högen! 


Hittade ett fågelbo mitt i högen


Min söta mami!

Jag och mamma var ute och promenerade med hunden

Försöker hitta fina saker med hösten!

Kl 7 ska jag titta på fotboll, känns ju väldigt skönt att sitta ute i 2 timmar! Dock så gjorde jag ett fynd idag, en ny jacka! Den blir bra att ha på sig! Har hittat ovanligt mycket på rean i år, det brukar ju vara ganska svårt annars.

Åsa, till dig säger jag bara, självklart , jag behöver alltid nya skor! Flest skor när den dör vinner, antar du eller någon annan utmaningen? Haha. Det är som ett beroende, alltid lika roligt att komma hem med ett nytt par! Någonting som verkar gå i släkten! Mormor, mamma, jag, Petra...

Skulle ha käkat middag med min ex-särbo idag, blev tyvärr inställt. Nån annan dag gullet!

Idag är sista semesterdagen, känns inge vidare, men nu fortsätter pengarna rulla in i varje fall.

Här kan jag inte sitta och hänga, har säkert massvis av vettiga saker att göra;) sååå Over and out!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen, några rader tillägnade till lilla mig:D. Njae vette sjutton om jag ska anta den utmaningen. Är ju så dålig på det där med att shoppa skor, har iofs köpt rätt många det senaste men det är ju inget om man jämför med dig.:P Men det hade ju inte varit fel att bo närmre dig och kunnat låna ett par då och då, vi har ju ändå typ samma storlek:D.

2008-08-13 @ 23:09:26
URL: http://nogg.se/berras
Postat av: sara

Hahaha, jag kommer iaf ihåg mellandagsrean för några år sen...gick ju så där? Så osams har vi aldrig varit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0