Har jag en tjuv?

Min bärbara hemtelefon har nu varit spårlöst försvunnen i över en vecka! Den finns bara inte! Jag förstår bara inte hur saker kan försvinna så där! Och kom nu inte med nån smart idee om att jag ska ringa på den, för batteriet är slut och enbart laddaren plingar när det ringer! Sååå fruktansvärt irriterande! Har både sökt i kyl o frys o på alla andra tänkbara och otänkbara ställen! Jag fattar inte!

Även mitt julpynt är borta, var ju duktig ifjol och la allt i en låda som jag bar upp på vinden men tror ni att det är där??? NÄÄÄ! Vad är det för hus jag bor i? Det tåls att fundera på!

Personalfesten i lördags var trevlig! God mat, sedan fortsatte vi ut, men som vanligt delade vi upp oss direkt efter att vi ätit. Vilken sammanhållning! Massa konstiga diskussioner blev det, om allt från förhållanden till träningsmetoder! När man dessutom är ensam tjej så får man ju höra mer än man ska, haha, jag hoppas bara att inte alla killar delar samma åsikt, då ger jag upp! ;)

Något som gör mig arg är när man får höra hur ex snackar en massa skit om en. Jag undrar var det här snacket om den så viktiga respekten tog vägen?! Det är så  oäkta! Det är så falskt! Det är så lågt! Meeen, det var väl så det var, "dom" lever i en värld där de själva utnämnt sig till kungar och i den tron fortsätter de leva! Alla gör misstag, jag har gjort mitt, if you know what I mean!

Vet ni att jag var uppe vid 4 i morse! Inte illa för att vara mig! Men det känns lite jävligt när inte ens hunden orkar masa sig upp för att hälsa utan istället väljer att fortsätta sova.

Mannen är på träning, hoppas att han inte är lika trött och hungrig när han kommer tillbaka till stan. Skönt att få en lugn kväll tillsammans, undra om jag ska hitta på nått tills han kommer hem?!



Det är mysigt med snön, och om jag inte ser fel så snöar det nu också! :)

Ska ta och leta mina försvunna saker nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ringde din bärbara telefon i söndags.. men den ville inte svara mig!

2008-12-02 @ 20:33:08
Postat av: Jajjan

Jag har din telefon, plus allt julpynt. känns det bättre?



:D



löööööv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0