Härligt härligt!


Så här såg det ut när jag kollade ut genom fönstret i dag! Fint! Hoppas isen kan lägga också!

O så här ser det ut när jag kikar genom fönstret hemma hos mamma o pappa! Fast nu har det kommit några decimeter snö till!

I år har de lyckats bra med granen! Ifjol var den ju hemsk! Men jag funderar vem som bor i alla de där husen som finns i granen!

Har haft mys med Sara :) Min älskade ängel!
Du, jag, Skipper och en massa mat ;) Det är en konstig sak vi har för oss, så fort vi ser på ett program om nyssig mat o bantning osv blir vi vansinnigt hungriga och sätter i oss allt onyttigt och gott vi kommer på! Det är tur dom där programmen inte går allt för ofta!

Kallt ute, - 10 grader ungefär. Skönt att lulla runt inne då!

Dags att krypa till kojs snart! Trött som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

har oxå funderar kring de där husen ;-)

2008-12-05 @ 20:11:15
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Jajjan

Älskar dig

min bästelibästaste vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0