Skojar du?

Hahaha, det finns väl inget som heter 4.e december skämt? Läs det här förstår ni va jag menar! Det finns människor med idéer!

Det är redan torsdag och jag är sjukt less på den här veckan! Nu får det gärna vara lördag efter kl 5 när jobbet stänger. Då kan får jag bege mig härifrån. Hem till lugna o mysiga skogen ;) Tror jag ska se om inte pulkorna finns kvar någonstans!

Pratade med Linda igår, ghaa vad jag saknar dig tjejen!

Min mage har bestämt sig för att jäklas mer än den vanligtvis gjort nu på ett tag. Lite irriternade. Fast det går nog över det med!



För varje fin bild jag tagit på Bonzo har det alltid blivit minst 10 "fula"

Nu ska jag stryka gardiner, duscha, diska, söka mitt pynt och sedan jobba.

Torsdag här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0