Apor går på zoo

I går så anlände Sandra, vi hann med att bada och kolla när Petter åkte vattenskidor, efter några försök lyckades han, en bit.

Idag gick vi på zoo, och de visade sig bli mycket roligt!
Björnarna roade oss

Vi funderar fortfarande vad som intresserade folk i detta hägn, själv var fastnade vi för skylten!

Varning Dingon biter snabbt! Eller hur, det såg mer ut som lathundar!

Sådana fjädrar skulle inte va fel att ha.

Han blev arg och skrek när jag skulle fotografera...vilket humör!

Ute på savannen!

Kompis!

Vad gör jag i hagen?!?

Och vad gör han utanför buren!?!

Söt åsan...

...trodde jag sekunden senare bet han mig i magen!!!

Fika har alltid varit en hobby!

Är man på zoo så ska man ha sockervadd!

Marlen 5 år tycker att det är roligt, Sandra 4 år skrattar jätte mycket!

Haha, vi har haft en väldigt bra dag! Nu hoppas vi på att kvällen fortsätter i samma stil!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Å de trodde att det var tråkigt att gå på Zoo! Då har de inte gått dit med oss:P Tänk att det alltid händer något när vi är framme! ;) Ikväll då du!

2008-07-29 @ 19:35:25
Postat av: sara

Hahaha, min lilla APA! Hoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0