Ledighet?

Jag skulle kunna vara ledig en längre tid nu, åtminstone om man får tro mitt schema. Dock så hoppas jag på att det blir någon dag på jobbet iallafall. Ska ju ha en efterlängtad semester i denna sommar, första gången på 2 år nu! Hur skönt som helst!

Vädret är kanon bra!

Har jobbat i helgen, har gått dit varje dag, förutom igår när jag cyklade för första gången på väldigt många år! Sist jag trmpade på en hoj i stan så resulterade det i en krock med en parkeringsmätare och ett buskage! Gick mycket bättre denna gång, tog mig både dit och hem utan problem!

Det är inte så frestande att sitta här inne och skriva när jag ser på vädret där ute, så nu får de va nog för idag! En glass skulle sitta fint just nu!



Ny vecka, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0