Mycket

En hel del har hänt. I torsdags tog bror studenten, med allt vad det innebär! Det blev en lång dag som började vid 7 på morgonen. Fikade hos mormor, åkte vidare till kyrkan och såg när de fick sina betyg, fikade en gång till hos mormor, jag och pappa begav oss ut på stan och kollade flakåkningen. Alla är så lyckliga, solen gassar och jag håller på att svimma. Vi ser inte till H´s flak någonstans, men så plötsligt får vi en skymt av flaket som är pyntat med en piratflagga och granar.


Det blev som sagt en långdragen historia, de rullade runt i stan i timtals, men när vi äntligen fick åka hemmåt väntade en underbart god studentmiddag!
Åter i Östersund- studenterna firar för fullt! Gick runt och kollade lite grann, men jag känner mig gammal, trots att det bara var 2 år sedan jag gjorde det här själv. Kul hade dem iallafall!

Igår var en mysig dag!




Måste bara visa bilden på hur tjock Raj egentligen är! Kan också passa på att nämna att det inte är min katt, så jag tar inget ansvar för hans utseende, haha! Han är så söt, men skrämmer ihjäl mig när han hoppar upp i sängen och ska gosa på morgonen!

Så nu åker jag härifrån! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0