Pälsvård och EM


Bonzo blev sur och tyckte det var riktigt blä att duscha! När jag hade tvålat in hela hunden, så var det bara det eviga sköljandet kvar. Nu ramlar pälsen av honom ( lugn, det är normalt! all underull ska bort nu) Mamma och jag har kammat honom i många omgångar och igår gick X antal timmar åt till pälsvård!

Jag ljuger inte när jag säger att vi kammat bort 10 sådana där omgångar (bilden ovan) Men fin blir han, och tillslut var även han ganska nöjd med tillvaron! Har ingen bild på resultatet.



Nu är fotbolls EM i full gång! Härligt! Några veckor med massor att se! MEN, jag är en aning avundsjuk på Petter som ska åka dit och se Sverige-Spanien!Fast Portugal är mitt lag, haha! Det har hejat på dem sedan jag o Petra satt och kollade på ett stort fotbollsmästerskap för många år sedan! (Var det förra EM Petra?)

Skulle inte bli ledsen om det gick bra för Sverige också!

Heja Sverige, Heja Portugal!



Nu har jag bråkat klart med den här sidan! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0