Fotografen

Kom hem igår efter en helg hos föräldrarna. Det har varit väldigt trist väder nästan varje dag nu ett tag. Men på söndagen kikade solen fram och har sedan dess lyst. Mams och jag bakade massa bröd en dag, väldigt gott!  Sen när finvädret anlände var jag ute och lekte fotograf, som ni får ska få se. Jobb måndag-onsdag, sedan är det ledigt över midsommar.

Efter jobbet igår så kom Ola ner en sväng, vi var nere i badhusparken och njöt utan den sista timmen sol, käkade glass och kollade sedan på fotbollen. Appropå fotboll så kom Petter hem från Innsbruck igår, Jeii! Ingen är lyckligare än jag!

Nu sitter jag här på min obekväma pall med ansiktsmask och hårinpackning (är väldigt fin) hör matchen i bakgrunden och ska snart bege mig in i duschen. Efter det blir det så klart ännu mer.....just det, Fotboll!


Ola och jag

Jag är ute och fotograferar

Älskar vatten

Ingen bra båt!

Snart midsommar!

Jag sitter och filosoferar på bryggan!

Då var ni uppdaterade igen! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sandra

det såg ut att vara sommar och sol hos er :D håll solen kvar tills jag kommer!!! Kram!

2008-06-18 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0