Midsommar


Med dunder och brak fick de ryska kanonerna bollen att rulla in inte mindre än 2 gånger i det svenska målet. Vad gjorde svenskarna? Inte mål iallafall! Så nu är det slut på den svenska EM festen, jag däremot fortsätter nu helhjärtat att heja fram Portugal till EM guldet! Dock ser Holland ut att vara starka kandidater till att få kalla sig bäst i Europa.

Midsommar är nu nära, jag beger mig hem till lilla familjen och firar i lugn och ro. Bror ska flytta, något jag tydligen inte tyckte så mycket om. Det kom som en överraskning, både flytt och mina känslor över hur mycket jag faktiskt kommer sakna honom! Det har ju alltid varit en sådan självklarhet att han är i närheten. Men nu är det som det är.

Separationsångest- Fy tusan för det!


Hoppas på att vädret håller i sig åtminstonde tills i morgon, så vi slipper grilla under ett paraply igen! Kusinerna kunde inte komma ner, men jag hoppas verkligen att de kan komma en annan helg, så att vi alla får umgås igen!

Nu är mams o paps på G in till staden, och jag har ännu inte bestämt mig för om jag åker med dem tillbaka. Lättast är det ju helt klart att göra så, hade bara väldigt gärna velat träffa Erika. Men hon finns ju förhoppningsvis kvar!
 
Det här var allt för mig, nu får ni roa er med något annnat! Ha en underbar midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det va synd att vi inte kunde komma... men jag tror de håller på att boka ny helg :D

2008-06-19 @ 16:25:53
Postat av: Petra

Glad midsommar på dig bruden!! :D

2008-06-20 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0