Nöjd

Nu har jag o Sara varit ute på upptäcksfärd, vi hittade en massa nya ställen vi aldrig trampat runt på förr. En lång och skön promenad blev det! Till och med solen kikade fram när vi gick ut, det var första gången idag. Kul att hinna va med dig också, så lättsamt. Vi fick en sådan härlig Hakuna Matata känsla, hehe.

Petter tog vingarna o svävade ner till Innsbruck i morse, lyckliga han som får vara där och se EM på riktigt nära håll. Fick ett sms där han skrev att det var härlig stämning med massa glada människor. (Näe, jag är "INTE" det minsta avundsjuk)

Ska tillbringa helgen i skogen hemma hos familjen, blir kul. Tycker inte om att vara i stan när jag måste vara själv. Mamsen har semester så där finns sällskap, tror dessutom att resten av ligan befinner sig på hemmaplan också!

Ingen tvätt, disk eller städning har jag heller! Så nu väntar bara lite mer fotboll och kvällsfika, efter det blir det sängläge!
Har bestämt mig för att vara duktig när P är borta, vilket innebär att somna och kliva upp i tid! Dessutom att äta som jag är van, vi har otroligt olika tider på allt så det kan vara lite svårt ibland.

God Natt På Er

Kommentarer
Postat av: Sara

vi ÄR hakuna matata! super nice:) vi kunde ju lika gärna ha tappat bort oss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0