En trist dag

Nu har jag varit iväg och fixad dagens måsten. Pappa ringde nyss och sa att min tid hos tandläkaren vad avbokad! När jag väl är beredd på att gå dit då blir det så här! Surt! Ny tid i augusti, har snart fått tiden flyttad ett år.

Idag är det tvätt och städ dag. Låter inte alls roligt, mitt berg av kläder är snart svårare att bestiga än Mount Everest, dessutom regnar det och är allmänt trist.



Roliga nyheter, Linda kommer snart hem, lika så Åsa och Ola. Jag ser verkligen fram emot det, så fint väder är vad som önskas tills dess. Bada, sola, fiska och åka båt är några av de saker jag hoppas vi ska kunna göra!

Har kommit fram till att det här me att skriva lång blogginlägg inte riktigt är min grej, jag tycker det är mycket roligare att lägga upp bilder istället!

Snart börjar tvättandet, dags att söka rätt på allt!

Nu får ni ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0