The sweetest ass in the world

Nu väntar jag på att Åsa o Ola ska komma in till stan. Jeii, vad roligt!

Lyssnar på låtern The sweetest ass in the world! Den gillas skarpt!
Linda det är dags att dra ihop någonting snart!

Sandra vi måste planera (hur vi nu ska lyckas med det) in när vi ska ses!
Tänka sig att jag ibland är ett kontrollfreak som måste planera allt in i minsta detalj.
Men när det handlar om släkten, då är allt väldigt spontant!

Så mycket roligt att se fram emot! Min bittra vän, jag trivs med mina nöjen;)
Men måste säga att jag saknar dig mycket! Inget är som vanligt utan dig.

Hoppas på fint vädet i helgen! Får man tro SMHI så blir det helt okej!
Snart är EM slut också, trist! Vad ska jag då kolla på? Det här har varit som
en avvänjningskur (stavning?) från alla mina serier! Ser ju ingenting på TV längre.

Ha den bästa helgen!

(Sandra, jag kan nu på förhand säga förlåt, jag kommer inte kunna
uppdatera bloggen över helgen, ha överseende! Men jag kan ringa! haha)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! okej jag kan väl låta dig slippa undan denna gång då :P Ja detta med att planera är ju inte ett släktdrag jag har fått, såååå.... vi kan ju alltid ringa farmor/mormor HON kan planera... HAHA!

2008-06-27 @ 21:50:57
Postat av: Ulrika

Åh jag ser att du har sett sex and the city filmen... och att du gillade den, undrar om jag skulle försöka att se till att se den jag med, men antar att jag får ta med mig några tjejjer och lämna johan hemma, då den förmodligen inte kommer att uppskattas av honom ;-) föresten om du har vägarna förbi nått så kom gärna in en sväng :-D

2008-06-28 @ 20:37:53
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Sara

HAHA, lillmuppen min! trodde du att det var dig jag menade? MUPP! Haha det är därför jag gillar dig:)nä allt är lite uppochner. MEN! de löser vi, love to you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0