Lyckopiller

På fredagen var vi på stan (håll i er nu) 6 timmar! Alla var väldigt trött i fötterna. Hungriga åkte vi till Max, för en snabb hamburgare kan ju aldrig vara fel. Tjii fick vi, 45 min kö o galna barn överallt. Jag blir inte ett återkommande inslag på Max.
Vi åkte senare ut till skogen, bestämde att vi skulle ut och fiska dagen där på. Sagt och gjort, trots det dåliga väder packade vi in oss i bilden på lördag förmiddag och for.
Ola öste vattnet ur båten, jag jagade en stackars liten groda och Åsa packade i grejerna.


Det var riktigt mysigt, solen tittade till och med fram ibland.
Vi började fiska.


Har inte berättat det, men jag lånade Henriks alla fiskegrejer.

Efter en hård kamp drog Ola upp den första fisken.

Fiske lyckan var kanske inte den bästa, även fast vädret vad optimalt. De andra fiskarna blev dock lite större. Men absolut inget tt ta rätt på.

Lagomt till fikat kom spöregnet! Myyyyyysigt!

Försöker lätta upp stämningen!

När vi väl ska hem, (höll ut i 3 timmar) startade inte båtmotorn, vi får ro! Det var bara o turas om!
Som tur var så sken solen då.


På kvällen blev det björnsafari, såg 4 bonus älgar, dock inga släntälgar. Under turen hann vi upptäcka att Jessica behöver nya glaslögon, inte ens med kikaren såg hon älgen! haha!
Vi hade allsång och dansade, helt klart min roligaste safari.

Ser ni det rosa? Ola blingade bilen lite!

Ni är tre lyckopiller (Åsa, Ola, Jessica) Tack så hemskt mycket för kanon dagar!

Kan även säga att Jessica hade sjuk tur när vi på kvällen spelade kort! Det händer inte!

Idag har det varit en lugn och stillsam dag hemma. Har målat, städat, myst med Bonzo och inte mycket mer.


Med denna bild avslutar jag detta inlägg!

Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan....Tack sj för alla skratt som vi fick dela under några mkt roliga timmar....O kan bara hålla med om att bilturen va en av de roligaste....Får väl skämmas lite över att jag inte såg älgen o till på köptet så har jag ju nya glasögon oxå....=)



Mitt kortspel har ju inte med tur o göra utan de e ren o skär skicklighet de handlar om såklart....=)



kram

2008-06-30 @ 21:03:55
URL: http://www.nogg.se/polly8
Postat av: Peter

Storfiskarna! ;)

2008-07-01 @ 17:48:12
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack själv för dom roliga dagarna. Alltid kul att träffa dig ju! Sen är jag lite bekymrad över att du lagt ut tokfula kort på mig men man behöver väl iofs inte vara snygger när man fiskar.:D Synd att du gick miste om grabbarna som skulle para sig med dig bara, hade väl vart pricken över i:t.

Kramar

2008-07-03 @ 23:53:56
URL: http://nogg.se/berras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0