Glädje

Vill ni veta något? Jag ska till Grekland, närmare bestämt ön Lefkas. Vad underbart det ska bli! Jag åker med min manfriend (nu flinade du till lite va Linda?) Jag förstår inte ens att jag ska iväg, men när jag väl gör det kommer han få en jobbig period med mig o min resfeber!

Lefkas:
Lefkas är en mycket speciell ö som är separerat från fastlandet bara genom en konstgjord 25 meter lång kanal, över kanalen finns två broar som binder samman dem igen. ön är fylld av underbara stränder, imponerande sevärdheter, bergrik terräng och grönt landskap som gör detta till en unik plats i det grekiska öriket. För din bekvämlighet finns det ett stort utbud av logimöjligheter, bland annat hotell, lägenheter, rum, med mera för att tillgodose allas önskemål för sin Greklandssemester
.



Kanske ska berätta att både jag och Linda älskade Sex and the city filmen! Se den om du inte redan har gjort det! Kände mig helt lycklig när jag kom där ifrån!
Jag, Katta & Jasmine hade kul åt Jiddra inte med Zohan också! Härliga brudar!

Igår bowlade jag, Åsa, Ola, Jessika, Lina & henner kille. Mitt resultat var verkligen inget att skryta om, men det var väldigt trevligt! I morgon ska vi göra stan. Sedan följer jag med Åsa & Ola hem till skogen där helgen skall spenderas.

Nu ska jag bara städa lägenheten, kolla fotbollen, duscha ta det lugnt och vara nöjd över att inte ha något att göra! Huvudet känns helt tomt efter intensiva dagar på jobbet. Men nu är det några lediga dagar som väntar!

Mitt nya måste (som jag verkligen gillar) Hitta en ny bikini!

Va lika glad som jag!på er!

(Sandra nu har ja uppdaterat, e du nöjd nu;) Sötnos!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAA! MYCKET BRA! HAHA! :D

Kramar!!

2008-06-26 @ 22:16:13
Postat av: Linda

Filmen var bäst, och du också! Men du, I've got the sweetest ass in the world.... det kan du fråga min granne om! :P Hehe, snart blir det party! Puss älskling!

2008-06-28 @ 01:18:40
URL: http://lindalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0