Underbart

Härligaste vädret på mycket länge. Igår var jag ledig och njöt utav solen. Bonzo var bak i hasorna på mig mest hela tiden, men det är ju så vi trivs! Jag klippte gräs för första gången i år, gillar faktiskt att göra det. Var nere vid sjön, och det var alldeles spegelblankt på vattnet, inser hur mycket jag saknar våran båt. Men det är baske mig inte bra att vara ute på det stora blå när det är ett stort hål i botten!

Idag och resten av helgen så är det jobb som gäller. Trist, men jag överlever!  Nu får jag en idiot stämpel av mig själv! Tror jag tog på mig jobb på torsdagen!?! Då tar ju bror studenten! IDIOT MARLEN. Den enda dagen jag verkligen inte kunde jobba! Hur skulle det vara att tänka efter lite före!?! Får se om det går att lösa! Hoppas.


Lite bilder från gårdagen kommer här!
image58image59image60image61image62image63

Nu är det äntligen efterlängtad middag som står som nästa på schemat! Såååå.... Nu går jag!
Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad härligt det ser ut nere vid vattnet. Längtar dit. Vad sägs om en båttur i sommar? Kram

2008-05-30 @ 20:28:15
URL: http://nogg.se/berras
Postat av: Åsa igen

Förresten så kan inte Henrik ta studenten, för han är typ 10 år. Sådeså =P

2008-05-30 @ 20:29:42
Postat av: Jessica

Hejsan....Håller verkligen med Åsa han kan väl inte ta studenten som e så liten....Nej de går bara inte....

Ooooohhhh så himla härligt det är att vara ute i skogarna då det är sommar o sol....Ska försöka vara där så mkt jag bara kan på min semester....Riktigt längtar dit då det är finväder, då vill man sitta ute o läsa en bok o bara njuta....

*kram*

2008-05-30 @ 22:09:17
URL: http://www.nogg.se/polly8
Postat av: Linda

Jag ska stjäla Bonzo nästa gång vi träffas, order från Patrik! Bara så du är förberedd! :) Snart är det sommar på riktigt, för då kommer jag hem!! Ska bara ta en vecka i Bulgarien först :)

2008-05-30 @ 23:20:55
URL: http://lindalai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0