En dag

Det är väldigt trist väder ute, men nu tror jag faktiskt att det börjar falla några små flingor...
Jag ska snart rulla iväg till jobbet, jippi!
Kusin P berättade för mig att de har full vinter, hur orättvist är inte det?!?! Ghaaa!
O på tal om kusiner så ska jag nog få besök av Frida nästa vecka :)
Efter jobber blir det promenad med Jessica, skönt! Det är härligt att rensa huvudet efter ett pass på det där stället! Men igår fick jag väldigt mycket beröm från oväntat håll! WHAT!! En människa jag bråkat så fruktansvärt mycket med, fast det är ju bara bra att det blivit så mycket bättre!

Åhh, vad jag rörde runt i lägenheten igår, eller egentligten är det mannens fel, tror han möblerade om allt! Men vem tror ni det är som får städa ihop allt!?!?! Va, va va!!!


Aldrig utan dig.....min egen slarver!

Nu slänger jag upp lite bilder från Sthlm också! Enjoy!


Va fina säger Jessica!


Det spårade som vanligt ur.....Haha!

Till och med Tjocken tyckte de va kul;) eller?


Fina systrar! Åsa, vart tog ditt signatur tecken vägen på det här kortet??

På väg hem, egen kupe! Ett tag iaf!

Det var allt för mig! Ha en bra Onsdag gott folk! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan missade jag mitt tecken på en bild alltså, attans! Tack för en grymt rolig helg iallafall:D. Kram

2008-11-19 @ 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0