Det blir så ibland

Funderar lite för mycket bara.

Det är en himla tur jag inte hoppades på det omöjliga................ Men det kommer nog alltid att finnas kvar........... Åt alla håll.......... Ibland är det bra att hoppet försvinner, kanske borde förståndet göra det också!?! Skönt att du vet Saris. Så jag får vräka ur mig lite!
Träffade min ängel idag :D O sicken rackarns frukost det bidde! Vi kan det där med att göra saker med "stil", haha!
Kladdkakan blev uppskattad, men det visste jag ju redan, de gillade ju till och med mina misslyckade biskvier som jag tog med en gång tidigare.

Jag har Bonzo längtan! Min mysiga lilla skrutt! Fick ännu mer sådan när Mio o Rasmus var här!

O jag saknar dig Linda! Men det är inte länge tills vi ses! Typ en månad eller något sådant! Längtar, längtar!

Nu ska jag försöka måla lite, har skissat och ska nu sätta färg på min skapelse! ;) Motivet denna gång, Raj (en katt) Vet ju knappt hur katter ser ut. Aldrig målat någon sådan förr.

En otroligt jobbig känsla var i morse, Jag vaknade och var så trött, hoppades att jag bara hade vaknat till lite på natten och att det var många timmar kvar till kl skulle ringa, men när jag väl kikade var den 05,00 bara en kvart kvar med andra ord....vilken besvikelse! Tidiga mornar är inte min grej. Men skönt när det väl är gjort! Mycket har jag fått uträttat idag!

FAN, nu har jag glömt tvättstugetiden igen! Illa!

Snö skulle ju va mysigt att få nu;) Snälla tomten jag önskar mig snö! :D
Det är tisdagkväll gott folk, i morgon har vi onsdag och en dag närmre en kanon helg!

Smack!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men vad gullig du är!! Tusen tack!! KRAMAR!!

2008-11-12 @ 07:58:25
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Åh så kul det ska bli att du och syster min kommer. Ihhhhh:D. Ringer dig ngt imorrn. Du ville visst ha lite laktosfritt:P. Ses imorrn också. Kram

2008-11-12 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0