Mys

Har varit hemma och tagit det lugnt i helgen. Kom tillbaka till stan tidigt i morse. Har stökat på med allt möjligt där ute i skogen. Det är så skönt att det äntligen är lite vitt på backen... men det försvinner snart, typiskt.
På tisdag åker jag ner till Sthlm, sagolikt skönt att komma iväg och slippa jobbet några dagar.

En kväll när jag gick hem från jobbet...

Frost, frost, frost :)

Kallt!

Lite kärlek :)

Känns ju helt klart mycket bättre när det känns som om hösten snart är över och det blir vinter!
Vad jag längtar efter allt mys som december innebär!

Nää, nu orkar jag inte skriva mer, mannen är ur huset så jag ska röja, så det är helt rent innan jag åker! Förstår inte hur det kan bli stökigt så snabbt!

Sen ska jag o Madde lyxa till det ;)

Ha en bra söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0