Sthlm...nu kommer jag igen

Idag åker jag igen! Gud så roligt vi ska ha det! Himla härligt att alla ser så mycket fram emot att träffas! Sweet!

Kommer väl o sakna mannen lite ;) Men kommer ju tillbaka på söndagkväll.

O när jag väl är tillbaka har jag 2 födelsedagar att fira! Så det är massa mys då med! 2 Fina flickor har blivit lite äldre!
Säger STORT grattis till er!

Hoppas att jag lyckas hitta lite julklappar den här vändan, tänkte göra klart allting tidigt för en gångs skull, o slippa stressa veckan före julafton! Lite är redan klart, men det mesta saknas!


Det är kallt ute idag! Frost på marken! Men jag vill ha mer än så!!!

Sandra om det ha blåst på dig i natt så är det för att jag haft en väldigt märklig dröm! Du, jag och Henrik satt på en äng o kollade på det fina vädret, o helt plötsligt håller vi på att bli begravda i en enorm mängd snö som faller från himlen, efter det börjar det blåsa o tydligen va du för lätt för du flög iväg, o vi hängde oss fast i dina fötter, mormor var också där, men hon tyckte det blev så trist väder så hon gick in! O lämnade oss! Vi tog skydd i skogen, men de va dumt, för där föll träden som ett plockepinn! Jädra oväder! Klarade du dig? ;)


Nu beger jag mig ut på stan för en fika med mannen, på återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0