Min vackra hund

Var ute och lekte lite med Bonzo i morse innan jag åkte till tandläkaren. Vi prövade också den nya haltin. Inte den mest populära sak han testat, men han är otroligt lättlärd! Så det är helt klart värt besväret! Förhoppningsvis blir det ett bra resultat av det hela!

Här har han precis lyckats få av sig den och är hyffsat sur på mig, vägrar kolla in i kameran! Stenvägrar! Inte ens godis funderar....

Eftersom jag ramlade omkull ville han också testa hur bra det gick att glida på det hala gräset!

Alternativa vinklar!

Han hade kul ute:)

Jag överlevde tandläkarbesöket! Mohaha, nu har jag fin fina tänder igen! Jobbet var tyvärr värre än på länge. Ska dit i morgon också, men sen så ska jag hem och fira mamsen! Det ska bli underbart att ta det lugnt en kväll och en dag.

Fick bästa myströjan av mannen idag när jag kom hem från jobbet! Undrar om han hade dåligt samvete, hehe! Kanon! Jag ser doch ut som en sälunge när jag har tagit på mig luvan :S hehe

Ungefär så här ser jag ut nu (borstätt ögonen och den svarta nosen)(jag har inga morrhår heller), tröjan är verkligen så där luddig också ;) MYSIG!

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja halti brukar inte vara så populärt ;-) vi hade en sån med till våran vovve ;-) Kramar

2008-10-06 @ 14:37:47
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0