Oktober...

Det är verkligen höst nu, och det här är vad jag ser när jag tittar ut...
Ruggit och kallt!

Men en sak att se fram emot är julen! Det är ju mysigt som bara den, hela december! Men självklart finns det mer att se fram emot! Åka ner till Åsa och Ola ska bli super kul! Dessutom är en till sak förhoppningsvis på G! :)

Fick håret fixat igår kväll också! Väldigt nöjd, äntligen blev det som jag ville! Har bara putsat till det lite, knappt att det syns, men precis så ville jag ju ha det! Inte som sist när 15 cm rök istället för 4! Nu ska jag snart jobba!

Ha en bra första oktober:)


Kommentarer
Postat av: S

vaaaaad för grej!? telapatin funakr inte riktigt:( sääääääg!



(: löööv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0