Tror jag går i sömnen

05:10, Jag hoppar ur sängen. 06:00, Jag börjar packa upp varor i 100 km/h. 14:15, Jag börjar vakna till och funderar var jag egentligen håller på med. 15:21, Nu är jag sliten! Men det är äntligen helg! Sitter och funderar vart mannen kan ha tagit vägen, inte ovanligt att han är borta visserligen.

Kan berätta att jag igår kväll ställde mig och bakade beskvier (för första gången) som skulle med till jobbet. Oj oj oj vad jag bittert ångrade mitt dumma uttalande om att fika skulle medhavas! 23:30 var jag vansinnig, brände mig, höll på att rökförgifta hela trappuppgången, svor och misslyckades! Kakorna vinner inte direkt något skönhetspris, men gamarna åt upp dem iaf! Tilllägger att jag faktiskt lyckades med chokladbollarna. Alltid nått!

Igår hann jag med att träffa Martin (kusin kusin) en sväng innan jobbet, det var verkligen inte igår o trevligt var det!

Snart ska jag och Sara sätta oss på bussen som går till skogen! Härligt. Men jag kommer sakna mannen en hel massa! Dock hade han avslutning med fotbollslaget i morgon så han har ändå inte tid för mig ;)

Jag vet en sak jag inte får säga och det kliar i hela mig! Vet många saker som inte får nämnas, jobbigt! Men nu har jag iaf sagt att jag vet nått som inte ni får veta. :P Tyst som en mus!

Denna fina bild är tagen av bror! Åhh det ser sååå härligt ut! När jag blir stor ska jag ha en träeka! En stor tung som jag kommer förbanna varje gång den skall ut i vattnet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du vet om att du kommer säga de till mig. så de så:)



bara så du vet så får du sitta längst fram i bussen och jag längst bak!



kommer sakna min man jag också:(

Postat av: sandra

hehe.. jo dina namn var bra, vill bara ha fler förslag ;P

2008-10-10 @ 22:37:16
Postat av: Åsa

Får jag följa med och ro i din eka? :D

2008-10-10 @ 23:59:24
Postat av: Jajjan

Bättre ord finns nog inte:) visste du att surra inte är riks svenska!??!?!:( gu va svårt de är å va jämte ibland:( dom förstod inte vad jag sa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0