Virrig

NU ÄR JAG:

-Trött i kroppen
-Förvirrad i huvudet
-Utan ordförråd
-Helt tom
-Bortom all räddning..;)

Det måste ha varit en hård dag :) Eller så kanske det har något med vädret och göra?
Var förvirrad redan i natt, trodde jag hade försovit mig rejält för jag hörde hur någon var nere och gick runt. Flyger ur sängen, klarvaken. Kikar på klockan...ehh...den var visst bara 00,30 Henrik är på G o ska lägga sig. Kan somna om, kl 05,00 ringer larmet, dags att VAKNA! Det är mot min natur att kliva upp tidigt!

Gör ett seriöst försök till att bli piggare, men det fungerar verkligen inte! Just nu är det tänt men ingen hemma!

R.I.O - Shine On - Gör det lite lättare att vara vaken iaf!

Kommer inte yttra ett enda vettigt ord till idag så jag lägger ner nu ;)

Måndag- Ny vecka, nya tag!

En dag som denna längtar jag verkligen tillbaka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0