Du vet

På något vis tror jag att du vet vad svaret är, även fast jag inte sa det... Du vill höra det... Men jag kommer aldrig att säga det!

Hoppas på att få håret fixat ikväll, hon vore en ängel om hon har tid! Hoppas hoppas! Vore guld!

Har jobbat på morgonen, så kl 6 var jag uppe med tuppen och i gång med att packa upp varor för att sedan få inventera.
Det är kallt ute så nu håller jag mig inne, men ska nog försöka ta en lång promenad senare! Det första måstet är dock att städa lägenheten, bror var här och som varje gång lyckas han alltid på nått underligt sett stöka till här! Han är one of a kind!


Vid det här laget vet ni alla vem han är:)

Kallt kallt kallt! Mössar o vantar fram!

Jag tror det blir köttgryta till middag idag! Kommer aldrig glömma första gången jag och Sara gjorde det! Så roligt, och båda var lika förvånade när vi smakade och till vår stora glädje insåg att det var jätte gott!

Sara hör du att de låter som att jag sitter och snackar om ett gamalt förhållande när jag pratar om dig och mig?! Minns när vi gjorde det och hur kul vi hade då! HAHA, ja du är nog den enda jag haft ett "förhållande" (särbo får räknas som förhållande, hehe) med som jag faktiskt bara har massa roliga minnen ifrån! Fast vi är ju fortfarande särbos :D Allt är som det ska va!

Nu var det mycket svammel här!

Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0