Sweet


Det var skönt att vara hemma en kväll/natt. Träffa tussen, prata med mamsen och bara mysa. Tråkigare har jag idag, måste dessutom diska... suck. Men efter det väntar sängen och boken som ska läsas ut. Förra boken var Champagne flickan, som handlar om en svensk strippa och en period i hennes liv. Nu är titeln Jag älskade honom. Gillar dem båda! Så vill ni läsa har jag dem, bara att låna :) Fast Sara du får bara låna om jag får tillbaka tjuvlyssnat ;) Sådär, då lyckades jag hänga ut dig lite också, haha! Gull!


Sov så gott, i morgon väntar en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, jag har redan läst den!!! hahaha, men du kan få tillbaka din bok;)



pööööööss!

2009-04-16 @ 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0