Datumet!

Blandade känslor denna helg, har som vanligt varit väldigt kul att träffa familjen, men är konstant illamående och har en jobbig huvudvärk. Allt kommer från min dumma rygg och nacke, måste få massage, måste boka tid, måste göra det snart! Fungerar ju inte att gå runt och må dåligt hela tiden. I Lördags åt vi supergod middag, pepparbiff, rödvinsås och klyftpotatis med rotfrukter! I LOVE!

Lill-grisen min:)

Spanar!

Ser en skotare uppe i skogen och det är ju vansinnigt spännande!

Mams och mina nya stövlar! Så nu plaskar jag i vattenpölar igen.

Om ni inte redan vet det så kan jag meddela att inspelningen av den kommande SATC filmen sker i sommar och premiären ska vara 28.e maj 2010! Ett datum att komma ihåg! Inte nog med det samtidigt som detta börjar också förberedelserna för den tredje filmen som kommer gå upp på biograferna om ytterligare något år. Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda är alla med i de båda filmerna som kommer. Handlingen uppges dock vara mörkare än tidigare. Filmen regisseras åter av seriens skapare Michael Patrick King. Hoppas verkligen att inte mörkare handling innebär ett totalt avbrott från den nuvarande stilen!


Mamma och jag beställde kläder och skor idag! Wiiiiiii! En klänning, ett par byxor och tre par skor till mig. 
Mams o paps körde in mig till stan tidigare ikväll, då gick ja till Linda och myste lite med henne!

Nu är det duschdax! Sen vill hoppas jag på många timmars sömn trots att schemat säger att jag ska infinna mig på jobber klockan 6 i morgon! Sista gången jag börjar kl 6 där! WIIIIIIIIIIII!!

Nattttt


Kommentarer
Postat av: Linda

Och SATC ska ses med mig!!!!!! Jag längtar redan!

2009-04-06 @ 20:57:23
URL: http://lindalai.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, fotfotografier!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0