GLAD PÅSK


En dag kvar, sedan är det påskledigt! Första gången på mycket länge som påsken inte ska firas med släkten i Borga. Så himla trist, men i år passade det inte. Tänker inte hänga läpp för det, andra skojigheter planeras in istället! Nästa år får jag ta nya tag ;)

Skulle vilja att mina kläder kommer snart :) Inte gör att de går o använda riktigt än, men ändå! Fast byxorna fungerar ju nu om jag tänker efter!

Vädret då?! Alla har sagt att det ska bli fint, så håller verkligen tummarna för det! Nu snöar det, är blött och kallt. Riktigt rusktigt! Vilken tur då att jag kom ihåg att köpa mitt favorit te på affären! Min stora mugg, de sista sidorna ur boken, några sista ord med mannen och sedan är denna dag över!

Ha en jätte bra påsk, vad ni nu gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0