Pix!


Min nya hårfärg.


Gräs! Det är vår, det går mot sommar!

Nytt tak ska det bli...



Ja, nu har jag blivit ett år äldre. Tackar för alla gratulationer som ramlade in här och där! Fick SATC boxen! Saker från Body shop, presentkort, fina glasen jag ville ha och massa mer! Otroligt nöjd, gott med grillat var det också. Vädret var som ni ser kanon! Åkte buss på kvällen och hamnade i Umeå, fick löparskor och en mp3 av mannen. Så nu finns inget som hindrar mig, ut och spring! När förkylningen är borta.

Nu har vi ett playstation 3 här! Petter har köpt ett barnspel till mig (de enda spel jag klarar) Fast det är han som fastnat vid det nu. De ser lite värre ut än mitt gamla supernintendo ;)

Disken väntar, sedan ska jag se om vi inte ska rulla ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0