Trask i Slask



UNITED COLORS OF BENETTON. MAKES ME SMILE!


Ett par roliga stövlar borde jag investera i. Inte bara borde, jag ska ;) Super att ha i vår!

Shoppingdag i morgon, lite till mig, lite till lägenheten här i Umeå.
När jag kom fram hit idag så skulle jag gå till ett ställe där Petter och Suat (en kompis till honom) satt och åt, gick i min egna värld och funderade var Sandra befann sig för tillfället, kikar upp och vad tror ni går 20 meter framför mig?! HAHA, nu har det hänt 2 av de 4 gånger jag varit här! Det är bara att tänka på henne så finns hon där;)


Första april idag, har ni blivit lurade? Jag kikar inte nyheterna eller tidningarna idag eftersom jag är så lättlurad. Får väl se i morgon vad för lustigheter de hittade på i år!

Godkväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilka smala modeller :S

2009-04-02 @ 21:12:32
URL: http://mittinorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0