Blå bär, men ej blåbär


En tråkig dag blir roligare med kamera! Tog si så där 50 bilder till men detta får bli dagens! Blå bär!

Har hunnit med en onödig shoppingtur också, fler tavledukar och skissblock införskaffades, även världens roligaste/sötats/styggaste strumpor slank med hem! Visar sedan så får ni dömma själva.

Saknar faktiskt mannen och fler dagar dröjer det tills jag ser honom igen. Sjukgymnasten hittade nämligen en massa fel på mig ("kom kanske inte helt oväntat" kan jag nu höra vissa av er tänkt ;), jag känner er) så på tisdag ska jag tillbaka för ännu mer behandling och koll.

I morgon blir det om vädergudarna tillåter blåbärs plockning, inte blå bär. Så om solen skiner, eller regnet åtminstonde håller sig härifrån kommer jag vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0