2 dagar kvar

Kan någon förstå att det är dan före dan före doppardan?
Mycket julstök att göra idag, allt pynt ska fram, huset ska storstädas, hunden ska motioneras till trötthet, bror kommer hem, sista paketen ska göras och massa mer.

Igår hade jag turen att få träffa underbaraste Åsa! Vi fixade klart det sista klapparna och hade en supermysig dag! Även Jessica kom in strax innan jag åkte hem igen. Så årets mörkaste dag var ljus för mig!

Även denna dag ser ju ut att bli en ljus sådan, Bonzo ligger nedanför min säng och undrar om vi inte ska hitta på något kul snart och det känns rätt lockande att gå ut i den väldrigt friska luften. :)


I morgon skall det jobbas från 12-17 därefter åker jag med mormor och morfar för att börja mitt julfirande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0