Djupt besviken

Kan man vara annat när vädet är som det är? Förut var det en självklarhet att julen var vit, nu lever vi med gröna gräsmattor och regniga dagar. Hoppas att de kommer fram till något bra på klimatmötet! Något som gör att vi får tillbaka vår fina vinter! För det är väl som mamma säger, utan vinterna skulle du inte tycka lika mycket om sommaren.

Mannen i huset har tydligen belägrat soffan i natt, jag har med andra ord sovit själv! Fast nu är jag vaken och vill ha tillbaka det som är mitt ;) (soffan alltså)
Dessutom vill jag att arbetsdagen ska gå i ett rasande tempo för ikväll blir det tacomat och filmtajm!




SWEET SWEET SWEET

Det är onsdag, veckan går galet snabbt! Snart har vi helg igen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Blä, jag vill ju ha snö när jag och Joakim kommer upp!

2009-12-09 @ 18:13:45
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0