Var är du julkänslan?


Lite julkänsla, men det är lite, den har som försvunnit på sistonde. Ska söka rätt på den i morgon igen.

Just nu står jag här med klädproblem! Så mycket kläder, men inget jag vill bära.
Hungrig är jag också, vilket brukar leda till ett hej dundrande humör, men ikväll får ja lov att behärska mig eftersom jag ska ut med alla kollegor. Hoppas vi får riktigt god mat! Trevligt vet jag ju redan att det blir :)

Nu ska jag börja "äta" kisel, som tydligen ska vara bra för människor med magproblem. Det ser ut som genomskinlig hårgele, och luktar ingenting. Väldigt märkligt. Ska även pröva äta några konstiga frön, som även de ska ha positiv effekt på en ej fungerande mage. Lästa om en kille med IBS som hade börjat äta dessa frön och blivit 80% bättre och det bästa av allt sluppit sin trötthet. Det är helt klart värt att pröva!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Joakim åker nog uppåt den 18 och jag anländer i Bräcke på morgonen den 26. Jag längtar! :D



Skrålli hade en sjukdom som heter FIP, sätter sig på immunförsvaret, ungefär som aids fast för missar. Det fanns ingenting att göra för henne, hon har nog haft det i hela sitt liv.

2009-12-10 @ 22:57:35
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0