Du är min!


Äntligen är du min kära kamera!

Otroligt glad, och då menar jag verkligen otroligt glad!

Har bara test tagit några bilder, men gillar inte att fota inne, så det får vänta tills i morgon, längtar! Nu skriker magen efter mat, men jag får snällt vänta på att mannen ska komma hem så att vi sen tar oss vidare till Torvalla för lite käk. Sedan hämtar mamma oss där och vipps är jag tillbaka i skogen! Har jag sagt att jag är less på denna lägenhet?!

Jag kan bli en superduktig fotograf som tjänar massor med pengar så jag kan köpa ett stort hus:) Där är min nya plan!

Kusiner! Borga? Efter nyår? Någon som kan/vill?


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin F

Såklart att jag vill upp till Borga, nu är det fotosession som står på schemat ;) :P

2009-12-27 @ 18:06:04
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha dina framtidsplaner är ju minst sagt varierade iallafall:P.

2009-12-27 @ 22:26:06
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0